پودر نارگيل اصل | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع پودر نارگيل اصل | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


پودر نارگيل اصل | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



پودر نارگيل اصل چه ويژگي هايي دارد؟


پودر نارگيل اصل | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي 

نارگيل تازه را تبديل به شكل پودر كرده و از آن در تهيه انواع كيك و نوشيدني‌ها استفاده مي‌شود. اين پودر معمولاً از گوشت نارگيل خشك شده تهيه مي‌شود و ويژگي‌هاي زير را داراست:

 

1. طعم و عطر: پودر نارگيل اصل داراي طعم و عطر طبيعي نارگيل است. اين ويژگي آن را براي استفاده در تهيه غذاها، شيريني‌ها، دسرها و نوشيدني‌ها بسيار مناسب مي‌كند.

 

2. محتويات غذايي: پودر نارگيل اصل حاوي مقادير زيادي فيبر، ويتامين‌ها (مانند ويتامين C و E)، مواد معدني (مانند آهن و پتاسيم) و آنتي‌اكسيدان‌ها است. اين مواد مغذي آن را يك انتخاب سالم و مفيد در رژيم غذايي مي‌سازد.

 

3. سلامت قلبي: پودر نارگيل اصل حاوي چربي‌هاي سالم و غير اشباع شده است كه مي‌تواند به حفظ سلامت قلب و عروق كمك كند.

 

4. افزايش انرژي: به دليل حاوي گلوكز، فركتوز و سكروز، پودر نارگيل اصل مي‌تواند سطح انرژي را در بدن افزايش دهد و در كاهش خستگي و افزايش سطح تمركز و شدت تمرينات بدني مؤثر باشد.

پودر نارگيل اصل | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع خريد پودر نارگيل خشك-پودر نارگيل پرچرب-پودر نارگيل فروش-پخش عمده پودر نارگيل-قيمت عمده نارگيل خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع پودر نارگيل اصل را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

پودر نارگيل اصل | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع پودر نارگيل اصل در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد پودر نارگيل خشك-پودر نارگيل پرچرب-پودر نارگيل فروش-پخش عمده پودر نارگيل-قيمت عمده نارگيل با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پودر نارگيل اصل  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

پودر نارگيل اصل | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و پودر نارگيل اصل كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم كه توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

پودر نارگيل اصل | تا 8  درصد تخفيف 100 درصد  خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

پودر نارگيل مشتق از ميوه نارگيل با نام علمي (Cocos nucifera) با پوست سخت و قهوه اي رنگ مي باشد. اين ميوه  ابتدا در جنوب آسيا كشت مي شد و در حال حاضر به صورت درخت نارگيل در تمام مناطق استوايي وجود دارد.مردم اقيانوس آرام از تمام قسمت هاي اين درخت استفاده كرده و آن را به عنوان يك غذاي اصلي مصرف مي كنند.

پودر نارگيل اصل - نارگيل يكي از غني ترين منابع خوراكي براي الكتروليت ها، كلر، پتاسيم و منيزيم است كه البته مقداري هم شكر، سديم و پروتئين دارد. محتواي بالاي پتاسيم اين ميوه آن را به يكي از محافظان قلب و فشارخون تبديل كرده است. آب نارگيل همچنين حاوي فيبرمحلول، منگنز، كلسيم، ريبوفلاوين و ويتامين C است .

قسمت‏هاي قابل استفاده ميوه نارگيل:

ريشه، گل آذين و دانه (پوسته، آب و روغن هسته) قابل استفاده مي ‏باشند.اين نشان مي دهد كه تمام قسمت هاي اين درخت، مفيد و قابل استفاده هستند.

خواص پودرنارگيل :

پودر نارگيل اصل - نارگيل خشك حاوي مواد غذايي اساسي همچون فيبر، مس، منگنز و سليسيم است. براي يك زندگي سالم نارگيل خشك بهترين خشكباري است كه مي‌توانيد در رژيم غذايي خود وارد كنيد.

۱– پودر نارگيل و قلب سالم

نارگيل خشك از نظر فيبر غني است و به سلامتي قلب كمك مي‌كند. مردان به ۳۸ گرم فيبر و زنان به ۲۵ گرم فيبر نياز دارند. با خوردن نارگيل خشك تمامي فيبر مورد نياز خود را تأمين مي‌كنيد كه باعث سلامتي قلب شما مي شود.

۲–   پودر نارگيل و بهبود عملكرد مغز

اگر خواهان مغزي تيزهوش هستيد نارگيل خشك را در برنامه غذايي خود وارد كنيد. تحقيقات بسياري نشان مي‌دهد نارگيل خشك عملكرد مغز را تقويت مي‌كند. نارگيل خشك مي‌تواند جلوي پيشروي بيماري‌هاي مغزي مانند آلزايمر را بگيرد.

۳–  پودر نارگيل و تقويت سيستم ايمني بدن

پودر نارگيل اصل - نارگيل خشك سيستم ايمني بدن را تقويت ميكند. با خوردن آن خطر ابتلا به بسياري از بيماري‌ها كاهش مي‌يابد.

۴–  پودر نارگيل و جلوگيري از ناباروري مردان

نارگيل خشك با مواد معدني‌اش واقعاً جلوي ناباروري مردان را مي‌گيرد. علم پزشكي در آزمايش‌هاي مختلف اين موضوع را به اثبات رسانده است. با مصرف نارگيل خشك بدن سلنيوم توليد مي‌كند كه مانع ناباروري مردان مي‌شود.

۵– پودر نارگيل و كاهش كم خوني

افراد گاهي دچار كم خوني مي‌شوند كه به خاطر كمبود آهن در بدن است .

نارگيل خشك كه سرشار از آهن است مي‌تواند جلوي كم خوني را بگيرد.

۶– پودر نارگيل و كاهش خطر سرطان

پودر نارگيل اصل - بسياري از مواد غذايي موجود در نارگيل خشك مي‌توانند با سلول‌هاي سرطاني مبارزه كنند.

۷– پودر نارگيل و مشكلات  گوارشي

نارگيل خشك بسياري از مشكلات گوارشي مانند يبوست، زخم اثني عشر و هموروييد را برطرف مي كند. نارگيل خشك عوارض جانبي ندارد و در هر سني كه باشيد مي توانيد آن را مصرف كنيد.

۸– پودر نارگيل و آرتروز

با خوردن روزانه نارگيل خشك از مشكلاتي مانند آرتروز (درد مفاصل) و پوكي استخوان جلوگيري كنيد. نارگيل خشك مواد معدني بسياري دارد كه به تقويت مفاصل شما كمك مي كند و بدن شما را سالم نگه مي دارد.

پودر نارگيل اصل - چند نكته مهم:

  • اين ميوه به دليل گرم بودن ممكن است در گرم مزاجان مشكلاتي ايجاد كند. لذا اين گونه افراد بايد آن را با ميوه هاي ترش، ليمو و يا هندوانه بخورند.
  • با اين كه روغن نارگيل يك روغن گياهي است، اما داراي مقدار زيادي چربي اشباع مي باشد. به همين دليل افراد دچار چربي خون بالا و بيماران قلبي نبايد از روغن نارگيل استفاده نمايند.
  • *براي خريد نارگيل هميشه ميوه اي را انتخاب كنيد كه سنگين باشد ضمنا آنرا تكان دهيد كه صداي شير داخل آنرا بشنويد زيرا نارگيل اگر بدون شير باشد حتما كهنه است و يا اينكه شيرش بيرون آمده و هوا كشيده و خراب شده است .

پودر نارگيل اصل - مضرات نارگيل :

نارگيل دير هضم است و در بدن خلط توليد مي كند بنابراين بهتر است با شكر خورده شود چون نارگيل گرم است ممكن است در گرم مزاجان اشكالاتي توليد كند از اين نظر اينگونه افراد بايد آنرا با ميوه هاي ترش ، ليمو و يا هندوانه بخورند . خوردن آن براي سردمزاجان و سالمندان بسيار مفيد است و اشكالي توليد نمي كند .

پودر نارگيل معمولا به دو صورت زير عرضه ميشود :

  • پودر نارگيل خشك ۲۵ كيلوئي
  • پودر نارگيل چرب ۵۰ كيلوئي

پودر نارگيل اصل - براي تهيه پودر نارگيل پس از چيدن و شكستن پوسته نارگيل نوبت به شكستن پوست ثانويه نارگيل ميشود بعد از شكستن پوست ثانويه گوشت نارگيل خورد ميشود و براي تهيه پودر نارگيل خشك در اين مرحله ابتدا از گوشت نارگيل روغن آن تا حدودي استخراج ميشود و سپس براي خشك كردن وارد دستگاههاي خاصي ميشود و بعد از خشك كردن از الك هاي متفاوت جهت دانه بندي استفاده ميشود و انگاه در بسته هاي ۲۵ و ۵۰ كيلوئي بسته بندي ميشود .

 پودر نارگيل اصل | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات خريد پودر نارگيل خشك-پودر نارگيل پرچرب-پودر نارگيل فروش-پخش عمده پودر نارگيل-قيمت عمده نارگيل مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 514 بازدید دیروز 526 بازدید کل 589245

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .